21 d’agost del 2011

Pujada a Sant Joan (Blanes)edició 2011

Sortida en Cri:
http://connect.garmin.com/activity/108197739#.TlD9QM04SGQ.blogger


Sortida en Línea:
http://connect.garmin.com/activity/108197747#.TlD9Kg71d_c.blogger

Ahir després de fer Vallter vaig deixa la bici dintre del cotxe i només em calia fer la bossa per avui diumenge amb tot posat o això creia.La sortida era a les 9 del matí , toca llevar-se d'hora agafo la bossa i els corrons i quant estic posicionat i ben aparcat a peu de platja obro i sorpresa: no tinc ni dorsal ni mallot ni culot,quin collons!!!
i això que tinc molta cura en tenir-ho tot preparat i ben preparat.El cansament una dels motius? o despistat ? estava tot damunt de la taula(el pack)i al costat la bossa.En fí.
Sense perdre les ganes he preguntat a l'àrbitre i amb els companys m'han deixat un mallot " Mengual " gràcies a Xavi Lara i el culot del Club Fiqueres gràcies a Edu Garcia.
Un cop fent cua un company i quasi familia en Amatstrong:
http://amatstrongcyclingteam.blogspot.com/
Una gran company i molt bon equip el que té disfrutant en tot moment de l'esforç i gaudir d'aquest esport de cap a peus perquè som uns patidors nats i estem fets per això,jaja.

Bona cursa company!!!
Entre tots els moviments que he fet d'aquí i allà no he tingut temps material per fer l'escalfament, o sigui que a primera línea de sortida enganxat amb els dos pedals a la burra i quant l' àrbitre a xiulat, jo el primer fent la primera corba esquerra / dreta parat en un instant per les motos,potser anava massa ràpid, bé un miratge,jeje.
Per saber com es el circuit i com es feia cada corba.Aquí ho explico tot:
http://popriu.blogspot.com/2010/08/xxxvii-escalada-sant-joan-de-blanes.html


He tret uns 10/15 metres al pilot però quant la cosa s'enfila doncs la retallada s'ha fet evident.Les cames no anaven bé.Una pujada explosiva i jo pateixo que pateixo encara que el meu pulsòmetre digui "para", jo segueixo que segueixo.Arribo agònic, dono un parell de voltes a l'observatori perquè el meu cor es regularitzi del tot, és un muscul i l'hem de donar-li feia de valent.
Posició 11 i un temps de 6 minuts 9 segons entro amb un grup de companys 12 unitats amb el mateix temps.Tema important el lloc  no interessa es computa el temps dels dos parcials línia i crono.En Francesc fa molt bon temps.Anem a prendra una coca cola ja que fins a les 11.14 hores que no torno a sortir a fer la Crono.
classificació en línea:
classificació CRI:
Ara si que trec els corrons faig un bon calentament i saber quines sensacions tinc.Em sitiu al  calaix animat pel spiker cantant al so de la música.Olé.
Apunt i gas o crec obrir gas,jaja.En plà encara vaig bé però pujant les cames tornen a dir que no i el pulsometre encara puja més i més.Arribo que no m'aguanto i faig 3 voltes a l'observatori amb la respiració que la sento dins l'ànima.
Temps de 6 minuts 15 segons i faig la posició vuité en la General.


Torno a donar Felicitacions a en Fede aquest cop fa primer de la seva categoria però ha pujat com un coet.
Igual que en Luis Cubero.
Li he dit que pot recollir el trofeix en primera persona,jaja.Això si, estarà una bona estona hi han moltes categories en curs.
Felicitats Campió, no descarto que faci un bon paper a la copa màster d'Espanya, ull.
Allà estaré per veure-ho i participant,jeje.


En la classificació final entre el 7 i el 17 només hi han centèsimes de segon,!!! impressionant¡¡¡


18 dies de competició i 176 calories cremades,jeje.

4 comentaris:

  1. Felicitats per les dues curses, Jordi!!! Jo les vaig fer fa anys i les dues es feien dures, tot i ser curtes. Segueix així!

    ResponElimina
  2. Cullons amb el sr catalan... Va com una moto!! Qualsevol el pilla!! Felicitats campions.

    ResponElimina
  3. Gràcies albert/Toni/Raul i pels ànims per ser dos dies amb una fava a la patata important.Ara content i a per més.
    salut i kms.

    ResponElimina