17 de juny del 2011

Recanvis per el Casc Limar ultralight L pro 104


Amb la compra d'un casc marca Limar Ultralight L pro en una botiga d' Alemania feta per ebay a fahrradteileonline_de 

Vaig tenir un problema al cap d'un temps i es que les juntes o clips on s'ajusta la rodeta per la part del darrera 
van saltar literalment sense adonar-me i calia buscar-se la vida perquè en la botiga on ho vaig compra
van passar del tema(el hi vaig enviar un mail i encara espero la resposta)
El distribuidor oficial a Espanya es Comet però tenia un altre problema afegit i es que no venen a ningú o particular ho tenen prohibit.
Ja només calia fer una presentació del problema a la casa Limar a Italia exposant tot el " pollo " inclós la fotografia.

Gràcies de tot cor a EMI LANZENI del Dpto.de Ventes
Limar Srl
A través de Landri 4
24060 COSTA DI Mezzate
(Bérgamo) ITALIA


Sense pagar ni un euro m'han enviat tot això.
!!!increible¡¡¡¡ i resposta superràpida.
aquesta es la part que em falta i és la que no esta en l'imatge.Esta feta de dues peces i funciona com un pistó o sigui que apretes les dues parts i ja ho tens adjuntat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada