16 d’octubre del 2010

1 ANIVERSARI DEL BLOG


Doncs ja fa un any que vaig arrencar amb això del blog i la veritat a passat volant , més aviat pedalant i donant gas a la burra.Benvinguts 23700 visites

Espero poder continuar amb el blog i aprofito per fer un canvi d'imatge amb nou Look i nous apartats.
salut i kms.

!!!!!!doncs gràcies a tothom d'arreu del món que almenys a donat un cop ull al meu blog!!!

So a year ago that I started with this blog and the truth flying past, rather pedaling the bike and giving gas.

I hope to continue the blog and do a makeover with new look and new sections. Kms health.

!!!!!thanks to everyone who at least has taken a look at my blog ¡¡¡¡¡


6 comentaris:

  1. Felicitats en el teu primer aniversari blogaire. No ens coneixem tot i que m'he creuat amb tu moltes vegades.
    Però estic a prop ( Arenys de Mar) i et controlo pel blog.

    ResponElimina
  2. Gràcies quim i com que em segueixes em pots agregar a seguidors es que he perdut a tothom i ningú m'estima,jeje.
    salut i kms, estaré atent!!!!

    ResponElimina
  3. En hora buena Pop, por el blog, por tu faena en actualizarlo, y por tus kilómetros.

    Me he asustado al ver el nuevo diseño.
    Creía que me metía en la Catedral del Lado Oscuro (el topo verde).
    La leche, casi se me cae el ordenador al ver el titular.

    A veces se me olvida que tu tambien eres un topillo verde.
    ¡Muy majetes todos los topos¡

    Gracias por tu blog y el empeño que pones.

    ResponElimina
  4. Hola Jordi, felicitats desde Sant Celoni i a seguir uns anys mes compartint vivéncies perque aixó es lo maco dels blogss i d` aquesta afició que ens dona tant a tots els que la practiquem.
    Molta salut.

    ResponElimina
  5. Jordi Felicitats pel blog.
    A per cert, avui he retallat els 8 segons al Salva (Topo Rojo)a Montmany.

    ResponElimina
  6. Gràcies scorpi,rally i david espero donar molts més noticies i altres coses,jeje.
    salut i kms.

    ResponElimina