6 de juny del 2010

ELS TRES MOSQUETERS A L' ATAC EN LA MARXA DE LA BONAIGUA

La Bonaigua XI edició es va fer el dissabte dia 5 de Juny del 2010 amb un limit de 1000 participants, jo em vaig desplaçar el divendres a recollir el dorsal
 a les afores del recinte  hi ha uns llistats on pots veure quin es el teu número.
un cop tinc el dorsal i de passar 3 hores de viatge toca fer una sortideta per treure la pols a les cames i he començat a reconèixer la ruta pel demà.
son les 8 de la tarda i fa calor
unes vistes maques.
me'n torno al pobla de Segur havent fet 30 minuts i espero al companys del Club Ciclista Sant Celoni , on ells tenen reservat un apartament a peu de la línea de sortida.
ja els tenim aquí el company que saluda es en " Pitu" Josep pujol i  josep pla i jaume gener per davant d'ell.
Agafem els tratos per portar-los al apartament i sobre les 21.30 hores toca fer un bon sopar al Restaurant que hi ha al darrere del apartament es diu  " La Cuineta " passeig de la Riba (telf.973-680256) sempre repetim perque es menja molt bé i no falta de res.Ens proposa un menu amb dos preus un de 15 euros i un altre de 20 euros.No per la crisis escollim la segona opció amb un aperitiu i de primer o spatiguetis carbonara o amb gambes i de segon llamanto o entrecot i per acabar sortit de postres amb café.
I per si no estas tip, ens diu la mestresa si volem repetir,je,je. em fotu dos llamantos i uns companys repeteixen entrecot.Bon profit
tota la colla menjant com una llima del 5, nyam,nyam.
inclòs jo.
Toca diana a les 7 hores del matí i com es presenta el dia
sense cap núvol i crec que pasarem calor però per aquelles coses em poso una samarreta juntament amb el maillot(no tenia que haver-m'ho posat)
les bicis han dormit bé i tenen per endavant una jornada de pedalada.
Ens situem abans de les 8 hores a la sortida, la bona es farà a les 8.30 hores

preparats per fer-ne una de grossa, avui toca fer algu diferent!!!!
Mentres espero capto les imatges amb els companys on l'any passat ja vam sortir en la revista/marxa(foto) que ens donen amb el dorsal.
en Miquel Gubianes mestre i fill predilecte del poble de la Bonaigua no s' ha perdut cap marxa.

En Rafa Sanchez també s'ha apropat fins aquí, salut!!!!
es en Ralf Klau Conzelman company de la categoria master-40 , i viu al Prat(barcelona)

en Jordi Rubio Compte del club Olympia Cycling tenia un repte l`any passat i ho va cumplir en el seu blog :

ja que estava per allà li vaig dir que fem avui o provem si o si.
Fem la sortida en la que faig uns 100 metres i girem a l'esquerra i lo promés es deute ja ens veus un servidor, un Jordi Rubio i un Eduard Puigvendrellós Muntal aprentant i ningú més a roda nostre,jeje.
L'aventura es aventura i kms més kms.
els protagonistas i cal dir que L'eduard també ho va fer l' any passat.Anem fent relleus i el gran pilot no respon.
pel darrera el cotxe de la organització i ens diuen" on aneu tan de pressa".
bufava vent de cara i les diferencies s'anaven sumant.

els mossos en deien el temps mes o menys d' on estaven el gran pilot

Ver mapa más grande

Eduard un plaer pedalar amb la teva companyia company

Arribem a Esterri d'aneu amb 60 kms a les cames i a 1 kms tenim a un pilot de 50 unitats que ens agafen a les rampes dures de la Bonaigua.

ens passa en Marcel Zamora i el seu autobus a uns 23 kms/h i els deixem fer que la factura puja  i puja.

Intento i m'adjunto a un grup però em costa i vaig fen la goma elàstica.
al fons es en Jose Luis Juanes que al final puc seguir la seva roda i entro amb un grup nombrós.

Corono el port i un descens on encara hi ha un tram de pèsim estat.A Viella comença el segon port i no aguanto el grup i em despenjo però trobo companyia el dorsal 666, i em poso a roda , em diu si l'ajudo a fer relleus i li dic que les cames no van, arribem a l' entrada del Tunel i els tenim allà , fem una apretada i per fí estem tots junts.Passo fred a l' entrada i a la sortida gas a avall
es molt important tenir un grup que la baixada es molta baixada
es en Jose Luis Juanes del equip Olympia Cycling, l'any passsat vam arribar junts, potser aquest també.

aguanto el grup però començo a tenir una mena d' alergia em forma de gotes d'aigua que surt pel nas.Semblo una font!!!

només falta l'ùltim port el Perves

l'avituallament que està a peu de port la majoria de gent fa un stop però continuu no fos cas que després
no pugi aguantar-los.
A la pujada tot es trenca i arribo sol fins Viu Llevata tornem a baixa i ja falta 3 kms per el cim de Perves
A dalt si que paro a omplir el bidó i em llenço cap a vall on ens unim amb 2 companys fent relleus però el grup ens agafa i ja fins a meta.

no puc fer l'esprint amb grup ja no tinc forçes o serà aquesta alergia.

fa molta calor per en Ralf s'ha proveït de tot tipu de liquit.

en Joan Bosch en acabar la marxa.

Ramon Pinyol  diu que al Tunel de Viella els han fet un stop de 30 minuts perque ha vingut un camió de sustancies perilloses i la seguretat pels participants és el més important però quina tocada de collons!!!
Ara toca una bona dutxa i fer un bon dinar

de segon hi ha butifarra amb bolets i gelat

parlem amb en Gubi que ha fet la brevet Barcelona Perpinyà Barcelona 600 kms i està encara tou.
Temps de la marxa 5.58.00 hores distància de 185 kms,pulsacions mitjes de 146 p, despesa de 2676 k,consum de 4 bidons ,3 gel de carbohidrats,2 glucoses,dos power gel,1 mini emule bar.
Posició  28, encara  que no surtin les classificacions les penjaré aquí.
11 dies de competició

1. Bien, Jordi Bien.
    Lo has pasado genial.
    Me pones los dientes largos de envidia (sana).
    La escapada buenísima y la posicíon excelente.
    Esto si que es vida sportiva.

Gracias por tu reportaje, te diría que al verlo realmente es como si lo viviera y estuviera a tu lado.

uhiii ! 666 es el número de la bestia (este también es de un equipo del lado oscuro)

¡ que recuperes y que seas feliz ¡
    salud

2. gracies scorpi habia que probar cosas nuevas ya que ganar es mision imposible,je.Me hizo mucha gracia el dorsal 666 y pensé hay que seguirlo como sea que al menos tengo una opción de coger al grupo y así fue.
    Me ayudó entrando en el tunel de Viella y cogimos al grupo y le di las gracias, debe ser de mi equipo :)
    El lunes empiezo un nuevo horario de 8 a 3h y no me lo creo,,,tendré las tardes libres ui,ui,ui, como nos vamos a poner subiendo y descansando.
    salut i kms.
    soc com un nen

3. Enhorabona Jordi!
    Estas muy fuerte, como he dicho otra veces disfrutar el momento. Ah jordi este veranito le daremos gas a la burra, bueno yo no tanto pero lo intentaremos

4. toni tambien empiezas a coger fondo aún de falta un par de meses para el verano, seguro que estarás alli dando gas,sales con ganas, confianza y alegria al pedaleo, ahora funcionas mejor con las calas.Te apuntes a la marchas,bien,bien.En verano salida y comidas,jaja para recuperarnos del esfuerzo.Nos vemos